Aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości Skarbu Państwa
Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli ul. Podleśna 15, 37 - 450 Stalowa Wola |
|
AKTUALIZACJA OPŁAT ROCZNYCH Z TYTUŁU UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I TRWAŁEGO ZARZĄDU NIERUCHOMOŚCI SKARBU PAŃSTWA | |
Podstawa prawna: |
Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. 2020 poz. 65 ze zm.) Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz. U. 2020 poz. 256 ze zm.) |
Miejsce przechowywania dokumentów: | Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli, ul. Podleśna 15, pok. 314 |
Sposób i termin załatwienia sprawy: |
Dane z operatu ewidencji gruntów i budynków wydawane są po zweryfikowaniu uprawnień wnioskodawcy do otrzymania danych ewidencyjnych, złożeniu wniosku i opłaceniu należności za wykonaną czynność. W przypadku niezgodności danych w operacie ewidencyjnym wydanie dokumentu nastąpi po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego w sprawie, nie później niż w terminie miesiąca od daty złożenia wniosku. |
Uwagi: | Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 15 643 36 13 |
Tryb odwoławczy: |
Użytkownik wieczysty / trwały zarządca może w terminie 30 dni od otrzymania wypowiedzenia złożyć wniosek o ustalenie, że aktualizacja opłaty jest nieuzasadniona, albo jest uzasadniona w innej wysokości, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu, ul. Św. Barbary 12. Wniosek składa się za pośrednictwem Starosty Stalowowolskiego. Wniosek do Kolegium składa się na piśmie, w dwóch egzemplarzach. Złożenie wniosku nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego / trwałego zarządu w dotychczasowej wysokości. |
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych |
|