Stowarzyszenia zwykłe
Stowarzyszenie zwykłe składa Staroście, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zmianę danych takich jak:
-
nazwa stowarzyszenia zwykłego, jego cel lub cele, teren i środki działania oraz adres siedziby,
-
imię i nazwisko przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie zwykłe albo członków zarządu oraz sposób reprezentowania stowarzyszenia zwykłego przez zarząd, o ile regulamin działalności przewiduje ten organ,
-
imię i nazwisko członków organu kontroli wewnętrznej, o ile regulamin działalności przewiduje ten organ,
-
informacje o regulaminie działalności i jego zmianach,
-
informacje o posiadaniu statusu organizacji pożytku publicznego,
-
informacje o przekształceniu lub rozwiązaniu stowarzyszenia zwykłego,
-
imię i nazwisko likwidatora stowarzyszenia zwykłego,
-
informacje o zastosowaniu wobec stowarzyszenia zwykłego środków nałożonych przez organy nadzorcze,
wniosek o zamieszczenie w ewidencji zmienionych danych załączając dokumenty stanowiące podstawę zmiany.
Ponadto stowarzyszenie zwykłe ma obowiązek informować o zmianie adresu zamieszkania przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie zwykłe albo członków zarządu oraz członków członków organu kontroli wewnętrznej.
Wniosek o aktualizację (kliknij w nazwę, aby pobrać).
Klub sportowy działający w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej, w tym uczniowski klub sportowy
Klub sportowy wpisany do ewidencji, w terminie 14 dni od dnia zmiany następujących danych:
-
nazwa, siedziba oraz adres klubu sportowego,
-
imiona, nazwiska i funkcje osób wchodzących w skład zarządu i organu kontroli wewnętrznej,
-
informacje o statucie,
-
dane osób upoważnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych,
-
cel działania,
-
teren działania;
składa wniosek do Starosty o dokonanie zmian w ewidencji. Starosta na podstawie wniosku dokonuje niezwłocznie zmian danych w ewidencji. Tryb zmiany danych jest taki sam jak dla trybu wpisu do ewidencji.