Jesteś tutaj:
Wydział Inwestycji i Mienia
- Naczelnik Wydziału:
- Inwestycje i zamówienia publiczne:
- Mienie, rozwój powiatu i zamówienia publiczne:
- Informatycy:
- Sprawy administracyjno - gospodarcze
Do zadań Wydziału Inwestycji i Mienia Powiatu należy w szczególności:
1. w zakresie inwestycji i zamówień publicznych:
zarządzanie budynkami Starostwa,
prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów służbowych,
prenumerata i rozdzielnictwo wydawnictw urzędowych i prasy,
zaopatrywanie w pieczęcie, tablice i druki,
zaopatrywanie w podstawowy sprzęt biurowy, materiały biurowe i ich wydawanie,
prowadzenie ksiąg inwentarzowych wyposażenia biurowego,
likwidacja zużytych mebli i sprzętu biurowego.
5. w zakresie informatyzacji Starostwa:
1. w zakresie inwestycji i zamówień publicznych:
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją ustawy o zamówieniach publicznych,
- prowadzenie inwestycji powiatowych określonych w budżecie powiatu,
- prowadzenie remontów kapitalnych i bieżących budynków Starostwa,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych.
- realizacja polityki powiatu w zakresie gospodarki mieniem powiatu,
- gospodarowanie powiatowym zasobem nieruchomości,
- prowadzenie ewidencji mienia powiatu – budynków, budowli, gruntów oraz dróg powiatowych,
- opracowywanie sprawozdań i informacji dotyczących mienia powiatu.
- opracowywanie materiałów programowych niezbędnych dla określenia strategii, priorytetów, celów i kierunków rozwoju powiatu,
- prowadzenie analiz, w oparciu o materiały statystyczne i zbiorcze opracowania, dotyczących struktury społeczno – gospodarczej powiatu,
- opracowywanie wspólnie z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi, wniosków o dotacje, pożyczki, kredyty na cele związane z rozwojem powiatu, a zwłaszcza na inwestycje,
- współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w zakresie planowania, utrzymania, remontów i bazy dróg powiatowych.
zarządzanie budynkami Starostwa,
prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów służbowych,
prenumerata i rozdzielnictwo wydawnictw urzędowych i prasy,
zaopatrywanie w pieczęcie, tablice i druki,
zaopatrywanie w podstawowy sprzęt biurowy, materiały biurowe i ich wydawanie,
prowadzenie ksiąg inwentarzowych wyposażenia biurowego,
likwidacja zużytych mebli i sprzętu biurowego.
5. w zakresie informatyzacji Starostwa:
- koordynowanie prac związanych z komputeryzacją Starostwa,
- nadzór nad wdrażanymi systemami komputerowymi,
- wskazywanie kierunków modernizacji eksploatowanych systemów,
- wyszukiwanie, opiniowanie i przeprowadzenie procedur zakupu oprogramowania dla potrzeb wydziałowych Starostwa,
- wdrażanie i nadzór zabezpieczeń systemów informatycznych,
- czuwanie nad bezpieczeństwem danych przetwarzanych w systemach informatycznych,
- zapewnienie prawidłowego technicznego funkcjonowania Biuletynu Informacji Publicznej,
- wykonywanie zadań administratora sieci komputerowej oraz systemów informatycznych i współdziałanie w tym zakresie z Wydziałem Organizacji i Zarządzania Kryzysowego,
- nadzór nad działaniem usług internetowych Starostwa,
- zapewnienie sprawności sprzętu komputerowego oraz instruktaż z zakresu obsługi,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie systemów informatycznych wdrażanych przez Starostwo,
- współdziałanie w tworzeniu i wdrażaniu nowych usług elektronicznych I, II, III i IV poziomu na platformach elektronicznych,
- pomoc w opracowywaniu, moderowaniu i rozwoju serwisu internetowego Starostwa,
- współdziałanie przy koordynacji wdrażania Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją z Wydziałem Organizacji i Zarządzania Kryzysowego.