XML

informacja o naborze wniosków o przyznanie dotacji dla osób fizycznych na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest powstałych przy wymianie lub usunięcia pokrycia dachowego z obiektów budowlanych znajdujących się na ter

Na podstawie § 6.  Uchwały Rady Powiatu Stalowowolskiego Nr XXXVIII/276/2013 z dnia 30 grudnia 2013r. w sprawie zasad, trybu udzielania oraz rozliczania dotacji celowej z budżetu Powiatu Stalowowolskiego na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest (Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego z dnia 17 stycznia 2014r. poz. 246) Zarząd Powiatu Stalowowolskiego podaje do publicznej wiadomości informacje o naborze wniosków o przyznanie dotacji dla osób fizycznych na dofinansowanie kosztów inwestycji  związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest powstałych przy wymianie lub usunięcia pokrycia dachowego z obiektów budowlanych znajdujących się na terenie powiatu stalowowolskiego, na rok 2025.
   Dotacja przyznawana jest w wysokości 10zł/m2 powierzchni dachu obiektu budowlanego, jednak nie więcej niż 1000 zł.
Wnioski należy składać na adres Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli,
ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola.
Załączniki:
Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
informacja Plik pdf 36.41 KB
uchwała Plik pdf 782.88 KB
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Stalowej Woli
WytworzyłJustyna Koper-Kędra2025-01-29
Publikujący Justyna Koper-Kędra 2025-01-29 11:17
Modyfikacja Justyna Koper-Kędra 2025-01-29 12:15