Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli
ul. Podleśna 15, 37 - 450 Stalowa Wola |
AKTUALIZACJA OPŁAT ROCZNYCH Z TYTUŁU UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I TRWAŁEGO ZARZĄDU NIERUCHOMOŚCI SKARBU PAŃSTWA |
Podstawa prawna: |
Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r.
(t.j. Dz. U. 2020 poz. 65 ze zm.)
Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz. U. 2020 poz. 256 ze zm.) |
Miejsce przechowywania dokumentów: |
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli, ul. Podleśna 15, pok. 314 |
Sposób i termin załatwienia sprawy: |
Dane z operatu ewidencji gruntów i budynków wydawane są po zweryfikowaniu uprawnień wnioskodawcy do otrzymania danych ewidencyjnych, złożeniu wniosku i opłaceniu należności za wykonaną czynność.
W przypadku niezgodności danych w operacie ewidencyjnym wydanie dokumentu nastąpi po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego
w sprawie, nie później niż w terminie miesiąca od daty złożenia wniosku. |
Uwagi: |
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 15 643 36 13 |
Tryb odwoławczy: |
Użytkownik wieczysty / trwały zarządca może w terminie 30 dni od otrzymania wypowiedzenia złożyć wniosek o ustalenie, że aktualizacja opłaty jest nieuzasadniona, albo jest uzasadniona w innej wysokości, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu,
ul. Św. Barbary 12. Wniosek składa się za pośrednictwem Starosty Stalowowolskiego. Wniosek do Kolegium składa się na piśmie, w dwóch egzemplarzach. Złożenie wniosku nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego / trwałego zarządu w dotychczasowej wysokości. |
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych |
-
Administratorem danych osobowych jest Starosta Stalowowolski, siedziba: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli, ul. Podleśna 15 37-450 Stalowa Wola, tel. 15 643 37 09, powiat@stalowowolski.pl
-
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: tel. 15 643 36 35, abi@stalowowolski.pl
-
Cele przetwarzania danych osobowych: wydanie wypisu lub/i wyrysu z ewidencji gruntów i budynków na podstawie przepisów prawa: Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. – o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. 2020 poz. 65 ze zm.).
-
Odbiorcy danych: podmioty, z którymi zawarto umowę powierzenia danych osobowych oraz podmioty wyszczególnione w przepisach prawa.
-
Dane będą przechowywane przez 5 lat zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Archiwalną.
-
Ma Pan/i prawo:
-
dostępu do treści swoich danych,
-
sprostowania swoich danych osobowych,
-
w przypadkach wymienionych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych – do usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania danych,
-
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa tel. 22 531 03 00
-
Podanie danych ujętych we wniosku o wydanie wypisu lub/i wyrysu z ewidencji gruntów i budynków jest wymogiem ustawowym. Niepodanie danych osobowych obowiązkowych skutkować będzie niewydaniem wnioskowanej dokumentacji.
-
Konsekwencje niepodania danych: brak możliwości poprawnego załatwienia sprawy.
|