Numer zarządzenia |
Data podjęcia/wejścia w życie |
Tytuł zarządzenia |
1/2022 |
5.01.2022 r./ 12.01.2022 r. |
w sprawie powołania komisji odbioru robót przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1024R ul. Ks. J. Popiełuszki w Stalowej Woli” |
2/2022 |
11.01.2022 r./ 12.01.2022 r. |
w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy ds. rejestracji pojazdów
w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli |
3/2022 |
13.01.2022 r./ 17.01.2022 r. |
w sprawie powołania komisji odbioru robót przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1024R ul. Ks. J. Popiełuszki w Stalowej Woli” |
4/2022 |
28.01.2022 r. |
w sprawie ustalenia miesięcznego kosztu utrzymania dziecka w placówkach opiekuńczo – wychowawczych funkcjonujących na terenie powiatu stalowowolskiego |
5/2022 |
28.01.2022 r. |
w sprawie ustalenia miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, będącym jednostką organizacyjną powiatu stalowowolskiego oraz Domu Pomocy Społecznej prowadzonym przez kościelną osobę prawną – Zgromadzenie Sióstr Opatrzności Bożej na podstawie umowy z dnia 29.04.1998r. zawartej pomiędzy Wojewodą Tarnobrzeskim, a Zgromadzeniem Sióstr Opatrzności Bożej z siedzibą Władz w Przemyślu |
6/2022 |
7.02.2022 r./ 22.02.2022 r. |
w sprawie Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli |
7/2022 |
7.02.2022 r. |
zmieniające zarządzenie w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli |
8/2022 |
|
|
9/2022 |
16.02.2022 r./ 17.02.2022 r. |
w sprawie zmian w składzie Zespołu Akcji Kurierskiej Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli |